פינת הטיפים

למבקרים חדשים: מומלץ לקרוא את הפוסטים מהישן לחדש בסדר עולה.

הפוסטים מתבססים אחד על השני, על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר את הדרך לשינוי הגוף שלכם. במידה ואתם מנסים את שמוצע בבלוג - הקפידו על סדר הקריאה על מנת שלא יווצרו בלבולים ואי-הבנות ותשיגו את התוצאות בהם אתם מעוניינים.

שימו לב - כותב הבלוג אינו איש מקצוע בתחום התזונה והאימון הגופני, וכל המפורסם בבלוג זה הינה דעתו האישית והבלתי מקצועית.
כל העושה שימוש במידע המוצג באתר עושה זאת על אחראיותו בלבד.

יום שבת, 11 בספטמבר 2010

הגוף שתמיד רצית - בפחות מחצי שנה ובכלום כסף

אם הגוף שלך במראה נראה שונה מהגוף שלך בדמיון?
האם אתם יודעים שהגוף שלכם יכול להראות אחרת - אבל אתם לא יודעים איך?
האם מכוני הכושר ומועדוני הבריאות יקרים מדי?

אני הייתי בדיוק במצב שלכם! זאת אומרת, לפני ששיניתי אותו.

למען האמת, אני חייב לומר, מעולם לא התעסקתי יותר מדי בגוף שלי.
לא היו לי בעיות ביטחון עצמי או תסביכים למיניהם בעקבות המראה שלי.
היו לי חברות, והייתי בחור מלא ביטחון, הומור, ושמחת חיים.
נכון - הייתי שמנמן, אבל לא היה אכפת לי כי אני אוהב לאכול מה שבא לי וזה אף פעם לא פגע בי.

במהלך חיי הייתי מתאמן מדי פעם בבית עם חברים, ואפילו בשלב מסוים קניתי כרטיסיה למכון כושר.
אחת החוויות המאכזבות - שילמתי 500 שקל ל-20 כניסות וכל מה שיצא לי מזה זה שכאבו לי השרירים!

יום אחד החלטתי שאני רוצה לשנות את הגוף שלי. למה? סתם בתור אתגר. רציתי להוכיח לעצמי שאני יכול, ואולי להרגיש פעם אחת בחיים איך זה שיש לך ריבועים בבטן.

התחלתי את האימונים כשיש לי 24% שומן! וככה נראיתי:



אחרי חצי שנה של לימודים מעמיקים בנושא ואימונים לא קונבנציונליים היו לי 8.5% שומן ונראיתי ככה:



מדהים נכון? מה שיותר מדהים הוא שכולם יכולים לעשות את זה!

אתם יודעים מה גיליתי?
שזה ממש קל להביא את הגוף שלנו למצב שאנחנו רוצים שהוא יהיה בו!

חשוב לציין, שלא היה לי כסף כמעט בכלל באותה תקופה. למדתי באוניברסיטה וחייתי מ-1000 שקל בחודש.
התאמנתי בבית (או ברחוב מחוץ לבית) ללא חומרים כימיים ובלי פתרונות יקרים (ההוצאה הכוללת שלי הייתה משהו כמו 200 שקל בחצי שנה ההיא).
מה שמוכיח שלא צריך לשלם הון תועפות בשביל להראות טוב!

אז אם אתם רוצים לדעת איך עשיתי את זה, ורוצים לעשות את זה בעצמכם, תמשיכו לעקוב! :)


2 תגובות:

  1. איזה שינוי מטורף!
    אני כבר סקרו ומחכה לעדכונים
    בבקשה יותר מהר...

    השבמחק
  2. קדימה שתף אותנו בחוכמתך :)

    השבמחק