פינת הטיפים

למבקרים חדשים: מומלץ לקרוא את הפוסטים מהישן לחדש בסדר עולה.

הפוסטים מתבססים אחד על השני, על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר את הדרך לשינוי הגוף שלכם. במידה ואתם מנסים את שמוצע בבלוג - הקפידו על סדר הקריאה על מנת שלא יווצרו בלבולים ואי-הבנות ותשיגו את התוצאות בהם אתם מעוניינים.

שימו לב - כותב הבלוג אינו איש מקצוע בתחום התזונה והאימון הגופני, וכל המפורסם בבלוג זה הינה דעתו האישית והבלתי מקצועית.
כל העושה שימוש במידע המוצג באתר עושה זאת על אחראיותו בלבד.

יום שישי, 15 באוקטובר 2010

4: ממשיכים באימונים

קודם כל אני חייב להגיד שאני מתנצל שלא כתבתי כלום מאז הפוסט הקודם.
בניגוד לרושם שאולי רובכם קיבלתם - יש לי חיים, והשבוע הם החליטו להזכיר לי את זה למקרה ששכחתי, ולכן לא יצא לי לכתוב.
מקווה שזה לא יקרה יותר.

טוב, אז התאמנתם שבועיים כמו שצריך - כל הכבוד!
אכלתם בצורה פחות או יותר נכונה (חוץ מכמה ארוחות שחיתות שהיה ממש ממש קשה להתנגד להן :) ) - יפה מאוד!

אז מה עכשיו?
טוב, ממשיכים באימונים.

אנחנו עדיין בתקופה של להרגיל את הגוף שלנו לעומס אימונים הולך וגדל.
הגיע הזמן להגדיל את עומס האימונים.

בשבועיים הקרובים עוברים מ-3 סטים לתרגיל ל-4.
ומגדילים את זמן הריצה ל-30 דקות.

זהו. זה הכל בינתיים.
פשוט תמשיכו עם העבודה הטובה!
הכי חשוב שזה לא יהיה מבאס לעשות את זה, תזכרו ליהנות.

כמה טיפים:
  • מאימון לאימון תגלו שמספר החזרת שעשיתם בסט כבר לא מעייף אותכם כמו לפני שבוע. אל תתביישו לעלות את מספר החזרות אם אתם מסוגלים.
  • ריצות ארוכות יכולות להיות ממש משעממות. פעם שנאתי לרוץ בגלל זה (ובגלל העובדה שאחרי צעד אחד הייתי מתנשם כמו מטורף). היום אני אוהב לרוץ! למה? אני לוקח איתי את הנגן MP3. שם לי מוסיקה טובה - ויש לי שעה של ניקוי ראש. (ממליץ על OneRepublic - אחלה להקה :)  ).
תעדכנו אותי איך מתקדם. אשמח לדעת אם יש לכם אתגרים בתהליך שלא דיברתי עליהם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה